kanonservice av E.L.F

Ni kommer ihåg att jag sa att min blendingbrush och mitt rouge var aningen trasigt när jag fick min leverans från E.L.F? När jag tvättat av rouget insåg jag att det inte var så trasigt som jag först befarade, men jag mailade ändå in en bild på det samt bild på borsten (den var ju totalt oanvändbar) och väntade mig egentligen inte att jag skulle få någon ersättning för rouget eftersom det var såpass lite skador på det.


Vet ni vad jag möttes av häromdagen?
Ett trevligt mail där jag informerades om att nya varor är skickade till mig. Jag har fått ett sjukt bra bemötande från E.L.F och deras kundtjänst är fenomenal. De vet hur de ska ta hand om sina kunder :) Det är nästan så att jag känner mig lite fånig som mailade om rouget – men jag anser ändå att det kan vara kul att ha det helt helt när jag först öppnar det i alla fall.

När jag först öppnade paketet såg det hemskt ut :o rouge överallt. Men när jag öppnade och fick upp lådan insåg jag att det inte var så mycket, men E.L.F ger mig ändå ett nytt rouge. Väldigt generöst av dem <3